poniedziałek, 24 listopada 2014

na drugą nóżkę czyli test leginsów z H&M

Drugie leginsy testowałam na prośbę Beaty z runaddict. Padło na H&M. Sama byłam ich ciekawa jak się sprawdzą. I tak jak przypuszczałam - nie za specjalnie. Nie wiem czy zacząć od plusów czy minusów ale tych drugich jest znacznie więcej.

Trzeba przyznać że są zrobione z bardzo przyjemnego w dotyku materiału co sprawia, że chce się w nich biegać, ale materiał jest cienki i przy kilku stopniach mrozu czy w deszczu na bank będzie zimno. 
Nie mają odblasków a kieszonka jest mikroskopijna na klucze. Nic więcej się tam nie zmieści a gdy włożyłam klucze, niestety miałam wrażenie że zaraz mi te leginsy spadną z tyłeczka :) Nie mają żadnego sznurka czy gumki w pasie, która cokolwiek lepiej by trzymała. 
 Za to po pierwszym praniu zachowują się idealnie i nie powyciągały się, nie zmechaciły ani nie zdeformowały w żaden inny sposób.  

Ciężko napisać coś więcej po pierwszym bieganiu, ale będę bacznie je obserwować.

Zobaczymy jak sobie będą dawać radę w kolejnych podejściach, ale póki co w rywalizacji Nike - H&M jest 1:0


Cena - 99,90 PLN

fotki ze strony sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz